reklama

Prvy pokus

Toto je moj prvy pokus o blog a bude to viac menej take zoznamenie sa s pisanim. Beriem to skor ako otestovanie sa. Ci sa to ludom paci a ake budu ohlasy na moje pisanie. Potom časom, ak sa to bude ludom pacit, tak budem pisat aj pre ludi ktorych osobne nepoznam. A mozno ak ma to bude bavit tak budem pisat aj tak. Aj ak sa to ludom pacit nebude :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Kedze som precital uz aspon 30 navodov ako zacat s blogovanim (no dobre tak ale minimalne 10 ich bolo... OK! ale 5 ich bolo isto) a v jednom z nich bolo napisane aby som zacal s konkretnymi vecami a casom presiel k vseobecnejsim. (ak som to teda dobre pochopil ) Taktiez tam bolo pisane aby som si zvolil svoju cielovu skupinu. Co je nazatial jasne. Okruh znamych. No ale hlavna dilema je, o com pisat? A zas pisat len preto aby som pisal to asi nieje to co by som chcel. Mojim mottom bude pomoct,poradit a vycarit usmev. V dalsom navode (z tych 2 co som cital) bolo, aby som pisal o veciach, o ktorych viem aspon zakladne veci. A tak som sa rozhodol ze budem pisat zo zaciatku v takych 4 sekciach. Mozno ich bude aj viac. Uvidime

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Prva bude o pomoci ludom. Bola by to seriozna tema kde budem pisat vazne. Sice nebyvam casto vazny ale pomoc druhym ludom si to vyzaduje. Na tuto cast sa tesim jednoznacne najviac. Dufam ze Vas prekvapim tak ako to mam v umysle :)

 Druha sekcia bude o trenovani.Chcel by som pisat o svojich skusenostiach a pomoct tak zacinajucim trenerom. Ci uz aby sa vyhli chybam ktore som robil ja alebo aby kopirovali veci ktore funguju mne.Sam som zvedavy ci moze nieco take fungovat. Casom ak by zacali moje vytvory citat aj ludia co posobia vo futbale uz dlhsi cas, tak by bolo super keby sa k clankom rozvinie aj diskusia a ja by som bol velmi rad keby sa aj ja mozem touto cestou niecomu priucit. Treba mysliet vo velkom To sa mi zda ze povedal moj menovec Bata ked chcel obut cely svet.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Tretia by bola zazitkoch alebo o prihodach. Bud o mojich alebo o tych co zazijem s kamaratmi. Tato by bola pisana svojskym stylom. Ci uz vyberom slov alebo aj obsahovo (dufam ze som nenapisal to iste len som pouzil ine slova ) Nemusim hovorit ze pre tuto sekciu ma inspiroval moj kamarat Andrej a casom ak bude citatelnost na akej takej urovni rad by som mu tuto sekciu zveril Isto by nebol proti kedze je to jeho sen Bude pisany takym ''odsrdca'' stylom. Ked sa to bude v texte hodit tak tam bude nadavka. Ked bude mat cely clanok nulovu vypovednu hodnotu ale budem si mysliet ze dokaze pobavit alebo vylepsit den co i len jednemu cloveku, tak ho proste napisem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Stvrta budu moje nazory a postrehy. Pre tuto ma inspirovala Zuzka Majerikova. A vlastne cely tento blog vznikol z toho, ze som si precital jej blog a ostal som s otvorenymi ustami. Taky silny impulz na zmenu myslenia a celkovo zitia som dostal naposledy ked mi ocino v 10tich vypalil zaucho za to, ze som tocil brata v miesacke. (O tom mozem tiez niekedy napisat pekny clanok) Ani neviem ci si Zuzka uvedomuje aku silu maju jej blogy, ale je v nich naozaj tolko veci, nad ktorymi som sa ja zamyslel,ze mi to az vyrazilo dych. Jednoduche,proste veci ktore sa vytratili z kazdodenneho zivota. Rozhodol som sa ze jej aj takto urobim reklamu lebo dobre veci by sa mali odporucat dalej. Urcite ak budete mat chvilku casu tak si pustite pohodovu hudbu,dajte si zmrzlinu a pustite sa do citania jej blogu. zuzanamajerikova.com

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Hned na uvod v zavere sa Vam chcem ospravedlnit, ze tieto moje clanky budu pisane bez interpunkcnych znamienok. Ale ma to svoj dovod. Kedze som zo socialnych sieti nauceny pisat takto, tak mi je to prirodzenejsie. Ked sa snazim pisat aj s makcenmi a dlznami, tak sa sustredim viac na tukanie do klavesnice ako na to co pisem a tym sa vytraca ta emocia s ktorou to pisem. Neviem ci viete co myslim A mozno si len ospravedlnujem to ze neviem robit viac veci naraz Take chlapske ze? Ale slubujem Vam ze ak moje blogy precita dokopy 1000 ludi tak sa naucim aj to a budem pisat tak ako sa patri. Schvalne som strelil take ufo cislo lebo sa mi do toho moc nechce. Tiez sa naucim gramatiku. Ale to by muselo precitat 1 000 000 ludi alebo by som musel mat nominaciu na Pulizerovu cenu.

 Toto by bolo tak na uvod aby ste mali aku taku predstavu o com budem asi pisat. Kto to vydrzi, a docita to az sem tak mu velmi pekne dakujem. Ak mozem mat na Vas este jednu prosbu tak mi to olajkujte. Pomasirujte mi trosku ego. Dobry skutok sa ceni. Mozem mat na Vas este jednu? :) Viem ze mozem :) Napiste mi do komentov naozaj pocity z citania. Pretoze kritika ma posunie dalej a budem pisat len a len lepsie. Samozrejme nezabudajte na ten like :)

Tvoj život sa zmení, ak sa zmeníš aj ty.
John D. Rockefeller

Tomas Svec

Tomas Svec

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Blogger No. 1 :) Zdravím všetkých čitateľov môjho blogu. S blogovaním len začínam tak Vás poprosím o trošku tolerancie. Taktiež o trpezlivosť kým budú dávať moje príspevky hlavu a patu :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu